Pe scena faimoasei Gale UAD – gala absolvenților Universității de Artă și Design din Cluj Napoca – unde editorii revistelor de modă, jurnaliștii, bloggerii și influencerii momentului caută inspirație, potențial și inovație în lumea tinerilor designeri români, la finalul lui iunie 2018, TEZYO, a lansat o competiție unică în lumea designului autohton.


Provocarea TEZYO a fost adresată absolvenților din anul III și a celor înscriși în programul de master al Universității, a fost crearea unei colecții-capsulă ce urmează a fi produsă de TEZYO și prezentată la Gala UAD 2019, la ediția aniversară cu numărul 25 al prestigioasei Gale.


Pe 25 octombrie, TEZYO, prin reprezentatul său, Robert Rațiu, a făcut o vizită de lucru în atelierele Universității de Artă și Design din Cluj-Napoca pentru o sesiune de mentoring, unde a discutat cu studenții despre cerințele competiției TEZYO X UAD, precum și despre particularitățile și designul produselor destinate consumului.


Prima fază a competiției s-a încheiat pe 30 octobrie, când s-a finalizat perioada de înscriere prevăzută în regulament. Pe 30 octombrie, la ora 00:00, în competiția TEZYOXUAD se înscriseseră 31 de studenți ai Universității de Artă și Design din Cluj-Napoca, secția Design Vestimentar.


Juriul competiției este format din Mihaela Dumitrescu, Director Marketing Otter Distribution, Robert Rațiu, Creative Leader 2activePR și Lucian Broscățean, designer și conferențiar universitar doctor la Universitatea de Artă și Design din Cluj Napoca.


În perioada 1 – 6 decembrie, pe TEZYO.ro/UAD, vom publica lista celor 10 finaliști ai competiției, precum și pașii următori ai demersului nostru. Mai multe detalii gasiti pe: https://www.tezyo.ro/uad