Returnarea produselor
- Cum pot sa returnez produsele comandate?
- Cum pot sa returnez produsele primite in magazinele Tezyo?
- Cum pot trimite un retur prin curier?
- Cum pot trimite un retur in locker?
- In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?
- Trebuie sa platesc pentru retur?
- Dreptul la retragere si returnarea produselor
- Cum pot returna produsele achizitionate prin serviciul click&collect?
Cum pot sa returnez produsele comandate?
Aveti intotdeauna dreptul de a returna comanda in termen de 14 de zile, fara invocarea vreunui motiv. Perioada de retur a comenzii incepe din ziua livrarii ultimului produs al comenzii dumneavoastra.
Aveti posibilitatea de a returna produsele:
1. RETURNAREA PRODUSELOR LA DEPOZITUL OTTER PRIN CURIER
2. RETURNAREA PRODUSELOR IN LOCKER EASYBOX SAMEDAY SAU FANBOX
Asigura-te ca produsul tau va putea fi returnat prin respectarea urmatoarelor conditii:
1. Returneaza produsul in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii.
2. Produsul nu prezinta urme de uzura sau/si cu defecte provocate de client.
3. Produsul returnat trebuie sa fie ambalat intr-o cutie de pantofi, astfel incat sa nu fie deteriorat in timpul transportului.
Cum pot sa returnez produsele primite in magazinele TEZYO?
In cazul in care doresti returnarea unei comenzi, poti ajunge intr-unul din magazinele TEZYO by Otter Distribution cu produsul si factura pe care ai primit-o in colet in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, prezentand produsul in aceeasi stare in care a fost livrat (nepurtat la exterior).
Cum pot trimite un retur prin curier?
In cazul in care doresti returnarea unei comenzi prin curier, iar termenul legal de retur de 14 zile calendaristice nu a fost depasit, poti returna produsele urmand pasii de mai jos:
Daca ai optat pentru inregistrarea in site atunci cand ai plasat comanda, trimite cererea de retur accesand sectiunea de retur din contul tau.
Returneaza in contul tauDaca ai plasat comanda fara a te inregistra ca membru, pentru autentificare si plasarea unei cereri de retur vei avea nevoie de:
Cum pot trimite un retur in locker?
Daca optezi pentru returul intr-un locker Easybox Sameday sau FANbox, usor si gratuit, pasii de urmat sunt simpli:
Te rugam sa ambalezi produsul/ele astfel incat sa incapa intr-unul dintre sertarele lockerului.
- Mic: 47x44x10 cm
- Mediu: 47x44x20 cm
- Mare: 47x44x39 cm
La locker, vei avea posibilitatea sa deschizi un sertar mai mare, in cazul in care cutia depaseste dimensiunile primului sertar deschis.
Atentie insa! Returul in Locker este posibil pentru maxim 3 produse pe o cerere de retur (capacitatea sertarelor lockerului nu permite incarcarea a peste 3 produse simultan). In cazul in care se returneaza mai mult de un produs pe o cerere de retur (2 sau 3 produse), te rugam sa le impachetezi pe acestea impreuna (intr-o cutie mai mare sau intr-o punga), pentru a nu se pierde ulterior.
In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?
Pentru retururile solutionate prin curier la depozitul OTTER Distribution, de indata ce am primit si verificat returul, suma facturata va fi restituita in decurs de 14 zile calendaristice, in IBAN-ul atasat in cererea de retur.
Trebuie sa platesc pentru retur?
Nu. Costurile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate integral de OTTER Distribution.
Dreptul la retragere si returnarea produselor
Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contract, fara a preciza motivele, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de acesta, a intrat in posesia fizica a produselor.
Cererea de retragere va produce efecte doar daca produsele vor fi returate vanzatorului inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice de la primirea produselor de catre cumparator, in starea in care au fost livrate, fara a prezenta urme de folosire si daca nu sunt deteriorate ca urmare a culpei clientului.
In cazul retragerii din contract, vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului pentru care cumparatorul s-a retras din contract, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de alegerea de catre cumparator a altei modalitati de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de vanzator, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care produsul pentru care s-a retras din prezentul contract intra in posesia vanzatorului.
Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; nu se percep comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Costul direct al returnarii produselor revine vanzatorului. Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Cum pot returna produsele achizitionate prin serviciul click & collect?