Termeni si conditii

Termeni si conditii

www.tezyo.ro este site-ul oficial al OTTER-DISTRIBUTION S.R.L. cu sediul social in Str. Industriilor, nr. 10, com. Chiajna, jud. Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J23/472/2006, CIF: RO 9755224, tel: 021/316.00.59; fax: 021/316.36.00;

 

 

       Folosirea, incluzand vizitarea website-ului www.otter.ro, inregistrarea unui(unor) cont(uri) de utilizator si cumpararea produselor de pe www.tezyo.ro, implica  acceptarea termenilor si conditiilor, astfel cum sunt detaliate in paragrafele urmatoare. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a website-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor.

 Preambul.Relatii contractuale.

  •  Termenii si conditiile, astfel cum sunt redate in prezenta sectiune, reglementeaza relatiile contractuale privind utilizarea website-ului www.tezyo.ro, comenzile, vanzarea-cumpararea de produse achizitionate de pe www.tezyo.ro si sunt parte integranta din acestea, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.
  • Prin inregistrarea unui cont de utilizator sau prin plasarea unei comenzi, clientul confirma ca a luat la cunostinta, ca a inteles si ca a acceptat conditiile vanzarii in termenii si conditiile afisate pe website-ul www.tezyo.ro.
  • Relatiile contractuale sunt supuse normelor legale din Romania.
  • Limba contractului: limba romana.

 Definitii

  • www.tezyo.ro“: magazinul online gazduit pe website-ul oficial al OTTER-DISTRIBUTION SRL prin care se efectueaza comert online doar pe teritoriul Romaniei;
  • "vanzator”: OTTER-DISTRIBUTION SRL cu sediul social in str. Industriilor nr. 10, com. Chiajna, sat Chiajna, jud. Ilfov, J23/472/2006, CIF: RO 9755224.
  • cumparator/client”: persoana fizica sau juridica ce comanda si/sau achizitioneaza produse prin intermediul magazinului online www.tezyo.ro;
  • oferta”: produse disponibile oferite spre vanzare intr-o anumita perioada de timp si la un anumit pret unitar;
  • produs(e)”: bunurile oferite spre vanzare;
  • pret”: pretul la care sunt vandute produsele catre cumparator; pretul afisat este pretul unitar pentru fiecare produs oferit spre vanzare si contine TVA;
  • comanda”: ordinul de cumparare transmis  de client vanzatorului, ordin prin care clientul solicita cumpararea produselor selectate conform caracteristicilor prezentate pe site si la pretul afisat, prin modalitatea de plata selectata si conform conditiilor de livrare prezentate pe site; comanda trebuie sa contina toate elementele solicitate de vanzator pentru emiterea facturii, livrare si contact;
  • membru”: persoana care, prin inregistrarea in site, si-a creat un cont de utilizator prin introducerea datelor solicitate si acceptarea termenilor si conditiilor site-ului;
  • cont de utilizator”: sectiunea din site care permite unui membru accesul la: informatii introduse in cont si modificarea acestora, istoricul comenzilor efectuate, informatii asupra statusului comenzilor, abonari la comunicari de marketing etc. Crearea unui cont de utilizator se face de catre orice persoana fizica (cu conditia de a avea cel putin 16 ani) si/sau persoana juridica prin autentificare in site si completarea formularului de inregistrare.
  • favorite”: sectiune din contul de utilizator care permite Clientului sa isi creeze Liste cu produse pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii, folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
  • continut”: imaginile, textele, descriere produse, preturile si celelalte informatii care se gasesc pe site-ul www.tezyo.ro.
  • "comunicari comerciale (Newsletter)”: mijloc de informare periodica prin diverse medii de comunicare (email, sms) cu privire la produse si/sau reduceri, campanii sau orice alta informare referitoare la actiunile/activitatile de marketing desfasurate de vanzator intr-o anumita perioada de timp.
  • rezervare in magazin (Click&Collect)”: rezervarea temporara a unui produs aflat in stocul Vanzatorului intr-o locatie fizica („magazin”) indicata de Cumparator, in urma unei comenzi de rezervare realizata pe website de acesta. Rezervarea unui produs prin intermediul optiunea disponibila online Click & Collect nu reprezinta o vanzare, ci doar rezervarea temporara a unui produs intr-un magazin selectat de Cumparator. Achizitia produsului va fi facuta de Cumparator direct in magazinul selectat.
  • formular de retragere”: reprezinta un formular prin care Clientul isi poate exercita dreptul de retragere din contract in termenul legal de 14 zile calendaristice de la data la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Client, a intrat in posesia fizica a produselor sau a ultimului produs, in cazul unei comenzi cu produse multiple care vor fi livrate separat, conform OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionisti. Acest formular de retragere este disponibil pentru descarcare aici sau poate fi completat electronic de catre Client in sectiunea Retururile Mele, daca acesta detine un cont de utilizator si o comanda eligibila pentru retur (nu au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la data la care cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de acesta, a intrat in posesia fizica a produselor sau a ultimului produs, in cazul unei comenzi cu produse multiple care vor fi livrate separat).

Persoane care pot contracta

Pot cumpara toti cei carora nu le este interzis prin lege.

Totodata, avand in vedere prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date, vor putea comanda/contracta in prezentul site numai persoane care au varsta  de cel putin 16 ani.

Pentru mai multe informatii, va rugam consultati  Politica de confidentialitate. Click aici pentru a accesa Politica de confidentialitate.

Informatii prezentate in site

Vanzatorul face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din site-ul www.tezyo.ro, insa acestea pot contine inadvertente privind unele specificatii, descrieri, preturi etc. ale produselor, ce pot fi datorate unor erori de operare, tehnice, umane etc.

Culorile, textura materialului, forma produselor pot fi diferite in functie de ecranul folosit, navigatorul de internet (web browser), sistemul de operare sau dispozitivul de pe care se acceseaza site-ul www.tezyo.ro.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a face modificari/corectii ale inadvertentelor si erorilor de operare, fara preaviz si fara notificare prealabila a cumparatorilor.

In cazul in care Vanzatorul descopera sau i se aduce la cunostinta o eroare legata de descrierea unui/unor produse, pretul sau orice alta informatie referitoare la acestea, va remedia in cel mai scurt timp informatiile eronate si va informa cumparatorul cat mai repede in cazul in care pentru produsele respective exista plasate comenzi. In aceasta situatie, cumparatorul are optiunea de a confirma comanda avand in vedere informatiile corectate, totodata Vanzatorul rezervăndu-si dreptul de a anula comenzile ce contin produse cu informatii eronate.

In cazul in care cumparatorul nu poate fi contactat, folosind datele de contact mentionate in comanda, Vanzatorul va anula comanda si Cumparatorul va fi notificat prin email de anularea acesteia.

Plasarea unei comenzi online (de cumparare sau de rezervare)

Plasarea unei comenzi online (de cumparare sau de rezervare) de catre clientii care au un cont creat in site se face urmand pasii de mai jos:

pasul 1: autentificarea in cont;

pasul 2: selectarea produsului, adaugare in cos si navigare in site spre pagina de finalizare comanda, cu exceptia cazului in care clientul doreste adaugarea in cos si a altor produse, situatie in care se revine la pagina cu produse, iar la finalul cumparaturilor se va naviga spre pagina de finalizare comanda;

pasul 3: trimiterea comenzii prin apasarea butonului “FINALIZARE COMANDA”

pasul 4: selectarea modalitatii de livrare:

(1)    Comanda online cu livrare prin curier la o adresa de livrare si in acest caz se solicita:

introducerea adresei de facturare/livrare, in cazul in care adresa dorita nu a fost introdusa deja in cont si/sau verificarea de catre client a datelor de livrare/facturare deja inregistrate in cont, confirmarea sau modificarea acestora;

alegerea metodei de plata; clientul poate opta pentru plata produselor cu numerar achitat curierului (plata la livrare) sau online (plata prin card) folosind serviciile procesatorilor de plati cu care Vanzatorul colaboreaza;

introducerea numarului cardului de fidelitate (necesara numai la prima comanda pentru activarea acestuia pentru achizitiile online)

 sau

(2)    Comanda online cu ridicare personala din Easybox Sameday si in acest caz se solicita:

-  alegerea lockerului dorit din lista prezenta, unde se va face livrarea produselor comandate online;

-  introducerea adresei de facturare, in cazul in care adresa dorita nu a fost introdusa deja in cont si/sau verificarea de catre client a datelor de facturare deja inregistrate in cont, confirmarea sau modificarea acestora;

-  alegerea metodei de plata; in cazul in care clientul alege ca metoda de livrare - "Comanda cu ridicare personala in Easybox Sameday" plata produselor se poate face doar online (plata prin card) folosind serviciile procesatorilor de plati cu care Vanzatorul colaboreaza; Plata la livrare este o modalitate de plata indisponibila pentru livrare in Easybox.

-   sau

(2) Rezervare in magazin – Click and Collect si in acest caz se solicita selectarea orasului si a magazinului unde se doreste rezervarea produselor, precum si detaliile de contact [nume, prenume, adresa de email si telefon]

pasul 5: acceptarea de catre Client a Termenilor si conditiilor din site prin bifarea casutei de confirmare a acestora; in lipsa acceptarii de catre client a Termenilor si conditiilor din site se considera ca acesta refuza conditiile Vanzatorului privind incheierea contractului de vanzare-cumparare, comanda neputand fi finalizata;

pasul 6: finalizarea comenzii prin apasarea butonului “PLASEAZA COMANDA”.

 

Plasarea unei comenzi de catre clientii care nu au cont creat se face prin finalizarea unei comenzi urmand pasii de mai jos:

pasul 1: selectarea produsului, adaugarea in cos si navigarea in site spre pagina de finalizare comanda, cu exceptia cazului in care clientul doreste adaugarea in cos si a altor produse, situatie in care se revine la pagina cu produse, iar la finalul cumparaturilor se va naviga spre pagina de finalizare comanda

pasul 2: trimiterea comenzii prin apasarea butonului “FINALIZARE COMANDA”

pasul 3: selectarea modalitatii de livrare: 

(1) Comanda online cu livrare prin curier la o adresa si in acest caz se solicita:

introducerea adresei de facturare/livrare

optarea pentru emiterea facturii pe persoana fizica sau juridica

optarea pentru crearea unui cont - clientul se poate inregistra ca membru al site-lui si isi poate crea un cont utilizator, in cazul in care nu are un cont deja creat sau continua spre finalizarea comenzii fara a opta pentru crearea unui cont

alegerea metodei de plata; clientul poate opta pentru plata produselor cu numerar achitat curierului (plata la livrare) sau online (plata prin card) folosind serviciile procesatorilor de plati cu care Vanzatorul colaboreaza,

-  introducerea numarului cardului de fidelitate nu este posibila: *Cardul de fidelitate poate fi folosit doar daca comanda este plasata din contul de client

(2) Comanda online cu ridicare personala din Easybox Sameday si in acest caz se solicita:

-  alegerea lockerului dorit din lista prezenta, unde se va face livrarea produselor comandate online

-  optarea pentru emiterea facturii pe persoana fizica sau juridica

-  optarea pentru crearea unui cont - clientul se poate inregistra ca membru al site-lui si isi poate crea un cont utilizator, in cazul in care nu are un cont deja creat sau continua spre finalizarea comenzii fara a opta pentru crearea unui cont

-  alegerea metodei de plata; in cazul in care clientul alege ca metoda de livrare - "Comanda cu ridicare personala in Easybox Sameday" plata produselor se poate face doar online (plata prin card) folosind serviciile procesatorilor de plati cu care Vanzatorul colaboreaza; Plata la livrare este o modalitate de plata indisponibila pentru livrare in Easybox.

-  introducerea numarului cardului de fidelitate nu este posibila: *Cardul de fidelitate poate fi folosit doar daca comanda este plasata din contul de client

(3)Rezervare in magazin – Click and Collect si in acest caz se solicita selectarea orasului si a magazinului unde se doreste rezervarea produselor, precum si detaliile de contact [nume, prenume, adresa de email si telefon]

pasul 4: acceptarea de catre Client a termenilor si conditiilor din site prin bifarea casutei de confirmare a acestora; in lipsa acceptarii de catre client a termenilor si conditiilor din site se considera ca acesta refuza conditiile Vanzatorului privind incheierea contractului de vanzare-cumparare, comanda neputand fi finalizata.

pasul 5: finalizarea comenzii prin apasarea butonului “PLASEAZA COMANDA”.

 

Pana la finalizarea comenzii (de cumparare sau de rezervare), clientii pot corecta erorile survenite cu ocazia introducerii datelor, prin navigarea pe site catre acea pagina care contine datele eronate. Dupa finalizarea comenzii, pana la confirmarea acesteia de catre Vanzator, erorile pot fi corectate numai de catre personalul Vanzatorului prin transmiterea unui solicitari de catre Cumparator la adresa de e-mail: [email protected] sau telefonic la numerele de telefon afisate pe site.

 

Pentru a oferi accesul la o piata corecta si specifica comertului cu amanuntul, Vanzatorul poate restrictiona numarul de produse comandate/cumparate de un singur client/cumparator (atat in cazul comenzilor online cat si a rezervarilor online Click&Collect). Astfel de limitari pot aparea atunci cand:

  • Clientul/Cumparatorul comanda/rezerva un numar semnificativ de produse identice;
  • Clientul/Cumparatorul plaseaza o comanda care poate fi evaluata de Vanzator ca fiind neserioasa (ex. cantitatea excede nevoii unui consumator mediu etc.)

Oferte si reduceri de pret

Ofertele si reducerile de pret pe www.tezyo.ro sunt limitate in timp si cantitate.

Durata acestora este valabila numai in perioada anuntata si/sau in limita stocului disponibil.

Organizatorul campaniei promotionale nu este responsabil pentru situatiile in care un participant nu poate accesa campania din motive tehnice sau care tin de functionalitatea website-ului, precum: conexiune internet, programe instalate, probleme cu reteaua electrica, erori cauzate de intreruperea neasteptata a servicului de hosting, erori tehnice sau alte probleme intalnite pe website cauzate de volumul foarte mare de utilizatori, respectiv cresterea brusca a volumului de comenzi plasate intr-un timp scurt, sau alte motive independente de Organizator.

Rezervare  in magazin Click & Collect 

Rezervarea Click & Collect este valabila pentru comenzile de rezervare plasate in site-ul www.tezyo.ro cu valoare minima de 100 lei.

Nu pot fi rezervate mai mult de 3 (trei) produse intr-o comanda de rezervare plasata in site-ul www.tezyo.ro. Intre comenzile de rezervare Click&Collect, este necesar sa treaca un termen de minim 3 zile calendaristice. Pentru claritate, dupa efectuarea unei comenzi Click&Collect, urmatoarea comanda de rezervare Click&Collect poate fi efectuata dupa minim 3 zile de la data precedentei comenzi.

Dupa plasarea de catre Client a comenzii, Vanzatorul, in functie de stocul disponibil, va confirma rezervarea produsul/produsele in magazinul indicat de Client, in termen de minim 1 zi lucratoare - maxim 10 zile lucratoare.

In situatia in care produsul/produsele devin indisponibile, Vanzatorul il instiinteaza telefonic/SMS pe Client in acest sens. Clientul este anuntat telefonic sau prin SMS ca produsele rezervate sunt disponibile in magazinul selectat si sunt rezervate pentru o perioada de 72 de ore de la momentul transmiterii instiintarii de catre Vanzator.

Dupa vizualizarea/probarea produselor Clientul isi poate exprima (1) dorinta de a achizitiona produsele dorite, prin finalizarea platii direct in magazin, sau (2) refuzul privind cumpararea acestora.

Neprezentarea Clientului in magazine in termen de 72 de ore de la primirea instiintarii telefonice sau prin SMS duce la anularea automata a rezervarii produselor.

 Confirmare primire comanda

Dupa plasarea unei comenzi, vanzatorul va transmite, la adresa de e-mail indicata in comanda, un e-mail de confirmare a receptionarii comenzii cu detaliile acesteia si nu confirmarea comenzii conform paragrafului de mai jos intitulat „Confirmare comanda” 

Confirmare comanda

Dupa confirmarea primirii comenzii, Vanzatorul va verifica starea materiala a produselor comandate (ex: nu prezinta defecte, deteriorari etc.) si in urma acestei verificari, numai produsele care corespund din punct de vedere calitativ vor fi pregatite pentru livrare.

Daca in urma verificarii, produsele nu corespund din punct de vedere calitativ, Vanzatorul  va instiinta clientul despre acest aspect si va anula comanda partial/total, dupa caz, conform paragrafului de mai jos intitulat „Anulare comanda”.

Comanda se considera confirmata (total/partial) de Vanzator  la momentul facturarii produselor.

Totodata, inainte de confirmarea comenzii, Vanzatorul poate contacta Clientul telefonic si/sau prin e-mail in vederea verificarii corectitudinii comenzii plasate si/sau oricaror date furnizate de Client (inclusiv date cu caracter personal). In cazul in care sunt necesare modificari privind orice informatie cuprinsa in comanda, aceste modificari pot fi efectuate de catre Client sau de catre Vanzator, in baza consimtamantului explicit verbal acordat de Client in cadrul convorbirii telefonice, in acest scop.

Anulare comanda

 

Clientul poate oricand anula comanda in perioada cuprinsa intre data plasarii comenzii si data confirmarii acesteia de catre Vanzator, prin transmiterea de catre Client a unei solicitari scrise la adresa de e-mail: [email protected]. Solicitarea trebuie sa contina numarul comenzii pentru care se solicita anularea totala sau partiala. In caz de anulare partiala se vor indica produsele si cantitatile anulate.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda in urmatoarele conditii:

  • datele furnizate pe site de Cumparator sunt incomplete si/sau incorecte, iar Cumparatorul nu a corectat aceste date in contul personal sau nu a contactat Vanzatorul sau nu a fost contactat de catre acesta in vederea corectarii lor, situatie in care Vanzatorul se afla in imposibilitatea de a expedia produsele din Comanda,
  • in cazul in care un produs devine indisponibil, prezinta neconformitati etc., situatie in care cumparatorul va fi informat in cel mai scurt timp posibil, telefonic sau pe adresa de mail din comanda,
  • in cazul platii online, invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de plati,lipsa confirmarii din partea acestuia sau erori de comunicare intre sistemele procesatorului de plati si ale Vanzatorului.
  • in cazul  in care solicitarile clientului ies din tiparul normal al unei comenzi online si/sau comanda este neserioasa conform celor mentionate in prezentul document;
  • in cazul in care unele caracteristici ale produsului(lor) (descriere, pret etc.) au fost afisate eronat (ex. erori tehnice si/sau umane) si livrarea nu s-a efectuat inca, Vanzatorul va anula comanda daca Clientul nu a confirmat comanda in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data la care a fost informat asupra erorii sau daca acesta refuza sa cumpere produsul conform noilor caracteristici;
  • in caz de forta majora sau caz fortuit sau orice asemenea evenimente independente de Vanzator.

 

Orice astfel de anulare a comenzii de catre Vanzator nu angajeaza in niciun mod raspunderea Vanzatorului pentru prejudiciile cauzate clientului, cu exceptia rambursarii contravalorii produselor anulate, in cazul in care acestea au fost deja achitate. 

In cazul in care comanda a fost achitata in avans si ulterior anulata, Vanzatorul va rambursai Cumparatorului contravaloarea produsului(lor) nelivrat(e), in termen de cel mult 7 zile calendaristice, de la data la care Cumparatorul a comunicat Vanzatorului sau Vanzatorul  a comunicat Cumparatorului, decizia de terminare a contractului de vanzare-cumparare a produsului/produselor.

Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare. Pentru o mai clara intelegere, spre exemplu, in cazul efectuarii platii cu card, plata rambursului se va efectua tot in contul aferent cardului prin intermediul caruia s-a efectuat plata.

Declinarea responsabilitatii

In cazul in care unele caracteristici ale produsului(lor) (descriere, pret etc.) au fost gresit afisate si livrarea nu s-a efectuat inca, Vanzatorul va anunta Cumparatorul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta si va solicita clientului sa confirme comanda in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data la care a fost informat asupra erorii. Comanda se va anula in cazul in care nu este confirmata de catre client conform noilor caracteristici sau daca acesta refuza sa cumpere produsul conform noilor caracteristici.

Limitarea raspunderii

Valoarea maxima a raspunderii Vanzatorului fata de Client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a unui produs/unor produse, este egala cu valoarea produsului(lor) , daca plata s-a efectuat deja de catre Client. In cazul in care Clientul a suportat costurile de transport, Vanzatorul va restitui aceste costuri.

Plata produselor

Plata produselor se poate face prin plata ramburs (plata in numerar achitat curierului) la livrare sau online (plata cu cardul) la momentul plasarii comenzii, prin intermediul serviciilor procesatorilor de plati.

Datele cardului bancar nu se retin de Vanzator : Datele cardului de plata ale Clientului nu sunt accesibile si nici stocate de catre Vanzator , ci numai de catre procesatorul de plati a tranzactiei.

Platile online cu card sunt securizate prin serviciul 3D Secure: acest serviciu poate fi activat de client la banca emitenta a cardului si reprezinta un protocol de securitate menit sa previna frauda in tranzactiile online cu carduri de credit sau debit, prin sistemele numite generic „Verified by VISA” şi „MasterCard SecureCode”.Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea clientului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata pusa la dispozitie de procesatorul de plati, unde, pentru autorizarea finala a fiecarei tranzactii online, clientul va introduce parola 3D Secure primita prin SMSde la banca emitenta a cardului.

Livrare

Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de cumparator in comanda. Produsele sunt livrate, exclusiv pe teritoriul Romaniei, prin firmele  de curierat rapid contractate de Vanzator, intr-un termen de 2 - 5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii de catre Vanzator.

Pe perioada campaniilor si/sau reducerilor, termenul de 2 - 5 zile lucratoare poate fi extins pana la maxim 30 de zile in situatii exceptionale.

Costurile livrarii

Expedierea comenzii se face pe cheltuiala cumparatorului la un tarif de 11,99 lei pentru fiecare comanda. Vanzatorul poate oferi transportul gratuit al comenzii, peste o anumita valoare a acesteia, astfel cum aceste informatii sunt afisate pe website-ul Vanzatorului.

In cazul in care onorarea unei comenzii se face prin mai multe livrari, clientul va suporta costul unei singure livrari.

Dreptul de retragere din contract

 

 

Potrivit OUG nr. 34/2014, Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contract, fara a preciza motivele, in decurs de maximum 14 zile calendaristice, calculate astfel:

- de la ziua in  care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata deCumparator, a intrat in posesia fizica a produsului(elor); sau  

- de la data în care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intră în posesia fizică a ultimului produs, în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

Cererea de retragere va produce efecte doar daca produsele vor fi returnate Vanzatorului inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice de la primirea produselor de catre Cumparator, in aceeasi starea in care au fost livrate, fara a prezenta urme de folosire si fara a fi deteriorate din culpa Cumparatorului.

In vederea exercitarii dreptului de retragere Cumparatorul trebuie sa completeze unul dintre documentele de retur de mai jos, sa il introduca impreuna cu produsul(le) si factura de achizitie, in ambalajul (ex. cutie de carton) utilizat pentru returnarea produsului(lor):

       I.          Formularul de Retragere, ce poate fi gasit aici;

      II.          Formularul de Retragere electronic in sectiunea Retururile Mele, daca Cumparatorul detine un cont de utilizator si o comanda eligibila pentru retur (nu au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la data la care cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de acesta, a intrat in posesia fizica a produselor);

       III.        O declaratie neechivoca in care Cumparatorul trebuie sa mentioneze urmatoarele informatii minim necesare pentru identificare: numarul comenzii sau numarul facturii de achizitie.

Daca cererea de retragere se efectueaza online pe website-ul Vanzatorului, in sectiunea Retururile Mele, din contul de utilizator, Vanzatorul va transmite fara intarziere prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere si indicatii cu privire la pasii de urmat pentru returnarea produsului(lor).

De asemenea, pentru  produsele achizionate online, Vanzatorul accepta returnarea acelorasi produse intr-unul din magazinele Tezyo by Otter Distribution, in acelasi termen de 14 zile calendaristice, cu respectarea acelorasi conditii de mai sus privind perioada de returnare si starea produsului, impreuna cu factura de achizitie.        

O declaratie neechivoca in care Cumparatorul trebuie sa mentioneze urmatoarele informatii minim necesare pentru identificare: numarul comenzii sau numarul facturii de achizitie.

Consecintele retragerii din contract

 

In cazul retragerii din contract, Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului(lor), inclusiv costurile livrarii daca acestea au fost platite de Client, pentru care Cumparatorul si-a exercitat dreptul de retragere din contract, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care produsul(ele) pentru care s-a retras din prezentul contract intra in posesia Vanzatorului sau de la data primirii dovezii din partea Cumparatorului conform careia acesta a trimis produsul(le) catre Vanzator, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de plata, fara a cadea in sarcina Cumparatorului plata de comisioane in urma rambursarii.

Valoarea va fi rambursata in functie de modalitatea de plata, astfel:

- pentru Comenzile achitate cu card bancar in website, rambursarea se va efectua prin intermediul aceluiasi canal de plata si in contul bancar din care a fost receptionata plata sau in numerar prin prezentarea Cumparatorului in magazinele fizice ale Vanzatorului;

-pentru Comenzile achitate cu ramburs, rambursarea se va efectua, prin virament bancar in contul bancar indicat de Cumparatorintr-unul dintre documentele de retur alese sau in numerar prin prezentarea Cumparatorului in magazinele fizice ale Vanzatorului;

Costul direct al returnarii produselor revine Cumparatorului.

Garantia produselor si instruciuni de intretinere si folosire

GARANTIA PRODUSELOR

Pentru deficienţe/neconformități, care nu sunt imputabile clientului, și în condițiile respectării instrucțiunilor de întreținere și utilizare prezentate pe site și acceptate la momentul efectuării comenzii, beneficiați de garanția legală de conformitate a produsului comercializat de noi, conferită în conformitate cu prevederile OUG 140/2021 și OG 21/1992.

 În cazul în care constatați neconformități ale produsului achiziționat, care se dovedesc a fi neimputabile dumneavoastră, aveți dreptul de a vă adresa vânzătorului, trimitand un mail la adresa [email protected], pentru constatarea și soluționarea acestora. În acest sens, produsul va fi predat fără urme de murdărie, însoțit de factura fiscală de achiziție, prin curier, conform instructiunilor primite prin email.

 In cazul in care se constata ca produsul prezinta neconformitati, in maxim 15 zile calendaristice de la data înregistrării reclamației/predarii produsului, se va aplica una dintre masurile corective prevazute de legislatia in vigoare (produsul va fi adus la conformitate prin reparare, inlocuirea acestuia, reducere proportionala a pretului sau restituirea contravalorii achitate in momentul achizitiei, în funcție de gravitatea neconformității).

În cazul aducerii la conformitate prin reparare, garanția este prelungită cu durata termenului până la care produsul este pus la dispoziția dumneavoastră. În cazul inlocuirii, termenul de garanție începe să curgă de la momentul intrarii in posesie al noului produs.

IMPORTANT

Vă rugăm să citiți și să respectați întocmai INSTRUCȚIUNILE DE ÎNTREȚINERE ȘI UTILIZARE specifice caracteristicilor produsului, de care ați luat la cunoștință, pe care le-ați acceptat la momentul efectuării comenzii si care sunt expuse pe larg in paragrafele de mai jos.

Intervențiile clientului asupra produsului, utilizarea necorespunzătoare a acestuia și/sau în alte condiții decât cele pentru care a fost conceput și recomandat a fi utilizat, nerespectarea instrucțiunilor de întreținere și utilizare conduc la anularea garanției.

 Deteriorările fizice, mecanice și/sau chimice (ex: zgârieturi, spălări/curățări necorespunzătoare, rupturi, tăieturi, loviri, forțări ale materialelor și/sau accesoriilor, pete, utilizare de produse de întreținere neadecvate etc) nu pot fi reținute ca aspecte ce fac obiectul garanției. De asemenea, comerciantul nu poate fi raspunzator pentru disconfortul provenit din purtarea incaltamintei de marime sau model/calapod nepotrivite



Trebuie să luați în considerare și scopul folosirii, designul, materialul și modul de îngrijire a încălțămintei/ marochinăriei. Este necesar să anticipați toți factorii care influențează negativ funcționarea deplină și durata de viață a pantofilor/ marochinăriei, ca de exemplu intensitatea mare de folosire (nu recomandăm purtarea aceluiași articol în fiecare zi), folosirea încălțămintei/marochinăriei în scopuri nepotrivite, spălarea articolelor, etc.
O altă condiție necesară pentru păstrarea încălțămintei/marochinăriei în stare bună de funcționare este întreținerea regulată.
Pentru întreținerea încălțămintei/marochinăriei folosiți doar produse concepute special pentru această operațiune.

INSTRUCTIUNI PENTRU UTILIZAREA ȘI ÎNGRIJIREA CORECTĂ A ÎNCĂLȚĂMINTEI ȘI A MAROCHINĂRIEI: 

• Tipul de încălțăminte, măsura și forma trebuie să corespundă nevoilor și scopurilor în care va fi folosită.
• Înainte de prima utilizare a pantofilor, folosiți soluția potrivită pentru protecție și întreținere.
• Variați încălțămintea, nu purtați aceiași pantofi în fiecare zi, mai ales pe vreme ploioasă.
• Pentru mărirea duratei de folosire se recomandă purtarea alternativă a 2-3 articole de marochinărie/încălțăminte într-o perioadă de timp.
• După fiecare purtare, pantofii se pun pe șanuri de dimensiuni potrivite.
• Lăsați încălțămintea să se usuce după fiecare purtare. Nu uitați că și picioarele dumneavoastră transpiră.
• Folosiți încălțătorul, evitați astfel deteriorarea părții din spate a încălțămintei.
• Evitați să udați încălțămintea și marochinăria. În cazul în care totuși se udă, lăsați articolul să se usuce natural, la temperatura camerei. Nu uscați la ventilator, calorifer, foc, uscător de păr sau alte surse de căldură ori prin expunerea directă la soare.
• Încălțămintea și marochinăria, indiferent de materialul din care sunt fabricate, nu se spală manual și nici nu se introduc în mașina de spălat rufe.

Alegerea încălțămintei 
Când alegeți încălțămintea trebuie să aveți grijă ca tipul, măsura și lățimea pantofilor să corespundă nevoilor dumneavoastră. Recomandăm să probați încălțămintea încă o dată în liniștea propriei case pentru a observa daca alegerea tipului, măsurii, lățimii sau formei a fost potrivită conformației piciorului dumneavoastră.

SCOPUL FOLOSIRII ÎNCĂLȚĂMINTEI
Luați în considerare în ce scop doriți să folosiți încălțămintea! Pentru fiecare scop există un alt tip potrivit de încălțăminte. Scopul influențează alegerea materialului folosit, a construcției, designului, precum și modul de întreținere.
Deterioarea încălțămintei cauzată de conducerea autoturismului nu este considerată defect de fabricație.
Încălțămintea cu fețe textile sau din piele naturală și piele nefinisată (piele întoarsă, năbuc), cu fețe prezentând cusături, cusături decorative sau perforații, precum și încălțămintea cu talpa din piele se recomandă a fi purtată doar pe timp uscat deoarece exista riscul pătrunderii apei în interior.
Nu folosiți apă pentru ca fața materialului s-ar putea păta.

ÎNCĂLȚĂMINTE OUTDOOR
Utilizare: Încălțăminte pentru exterior și interior. Pentru modelele închise, cea mai scăzută temperatură la care recomandăm purtarea este -5 °C. Încălțămintea flexibilă outdoor este destinată purtării într-un mediu uscat (nu o folosiți în mediul umed sau ud). 

Design: Se remarcă prin construcția clasică, fără elemente distincte, la modă. De regulă, este mai important ca această încălțăminte să fie confortabilă și rezistentă în timp, decât să fie la modă.

ÎNCĂLȚĂMINTE PENTRU IARNĂ
Utilizare: Încălțăminte pentru purtarea în exterior pe perioada iernii. Încălțămintea flexibilă pentru iarnă este destinată purtării într-un mediu uscat (nu o folosiți în mediul umed sau ud). 

Design: Se remarcă prin nivelul ridicat de izolare termică, deseori prezintă o căptușeală îmblănită.

 

ÎNCĂLȚĂMINTE DE SOCIETATE
Utilizare: Încălțămintea este destinată purtării pe perioade scurte de timp, în spațiile interioare, la diferite evenimente de societate. Este foarte sensibilă la umiditate și suprafețe neregulate, de aceea nu recomandăm purtarea acestui tip de încălțăminte în exterior. 

Design: Încălțămintea are un design clasic (cu talpă joasă sau cu toc), cu talpă din piele.

 

ÎNCĂLȚĂMINTE LA MODĂ
Utilizare: Încălțăminte destinată purtării pe perioade scurte de timp. Prin construcția sa și materialul folosit, ea este concepută pentru purtarea în condiții ușoare, prioritatea fiind în acest caz designul la modă și nu rezistența în timp. Nu este destinată purtării zilnice și nici utilizării frecvente. Dacă vă hotărâți să folosiți acest tip de încălțăminte regulat, trebuie să acordați o atenție maximă stării componentelor părții inferioare a pantofilor, accesoriilor, îngrijirii și întreținerii generale a acestora. 

Design: De regulă se remarcă prin elemente la modă care determină totodată durata aproximativă de rezistență în timp. Utilizarea materialelor inedite și construcția determină uzarea rapidă a încălțămintei. Rezistența în timp a acestui tip de încălțăminte este limitată, poate fi mai scurtă decât perioada specificată în garanție.
Uzura flecurilor produselor de încălțăminte ca urmare a folosirii (purtării) acestora nu face obiectul garanției.

 

ÎNCĂLȚĂMINTE PENTRU TIMPUL LIBER 
Utilizare: Încălțăminte pentru purtarea în timpul liber, în cadrul activităților recreaționale și pentru plimbare. Nu este destinată activităților sportive. 

Design:Construcția este adaptată utilizării în exterior, chiar și pentru terenul mai dificil din natură.
Apariția unor pete pe orice tip de încălțăminte, cauzate de ex. de umezeală,apă, zăpadă, substanțe antiderapante nu reprezintă o deficiență sau o lipsă de conformitate.
Pentru articolele care conțin dispozitive care emit lumină/sunet, funcționarea este determinată de baterii. Bateriile nu pot fi înlocuite, iar la epuizarea lor, luminile/sunetele nu vor mai fi funcționale, fapt care nu constituie lipsă de conformitate a produsului.
Tălpile încălțămintei nu au caracteristici antiderapante, existând riscul alunecării, în special în sezonul rece/umed. Acest aspect nu reprezintă o deficiență sau o lipsă de conformitate.

 

MOD DE PRODUCȚIE
Un alt aspect care influențează funcția și întreținerea este modul de producție, adică modul în care se unește talpa cu partea superioară a pantofului.

 

ÎNCĂLȚĂMINTE LIPITĂ
Tehnologia cea mai răspândită în cadrul căreia talpa se lipește de partea de sus a pantofului. Calitatea lipirii poate fi afectată negativ de umezeală, transpirație, chiar și de utilizarea repetată a încălțămintei uscate insuficient. Din cauza unui mers neglijent, legăturile se pot slăbi mecanic (din cauza lovirii).

ÎNCĂLȚĂMINTE FLEXIBILĂ 
Încălțămintea de acest tip este foarte comodă, ușoară, flexibilă, cu margine cusută eficient. Flexibilitatea sporită este dată de faptul că partea de sus a pantofului este cusută de talpă, fără a fi necesară folosirea șanurilor. Dezavantajul acestui tip de încălțăminte este lipsa impermeabilității, care rezultă din tehnologia în care materialul de suprafață este perforat prin coasere. Din acest motiv, se recomandă folosirea acestui tip de încălțăminte în special în mediul uscat. În condiții de umiditate mare, apa poate pătrunde în încălțăminte. Impregnați încălțămintea cu soluții impermeabile și/sau folosiți cremă de pantofi. Aveți grijă mai ales la marginea cusută și la îmbinările dintre materiale. Întreținerea regulată poate crește rezistența la umezeală a acestui tip de încălțăminte.

 

ÎNCĂLȚĂMINTE CU TALPĂ ÎNCORPORATĂ
Talpa încălțămintei este fixată de partea superioară prin presare, injectare sau turnare. Calitatea legăturii și a tălpii în sine este dată de materialul utilizat și de respectarea tehnologiei respective.

 

CUM SE ÎNGRIJEȘTE ÎNCĂLȚĂMINTEA/ MAROCHINĂRIA

MATERIALE:

PIELEA NATURALA
Este specific coloritul neuniform care confirmă originea naturală. Atunci când este folosită la încălțăminte, lasă piciorul să respire, are calități de absorbție foarte bune și se adaptează formei piciorului. Nu este impermeabilă nelimitat. Este nevoie să luați în considerare acțiunea factorilor externi (factorii climatici), dar și interni (transpirația). Aproape toate tipurile de piele sunt vopsite până la nuanța dorită. Acțiunea apei este respinsă în totalitate doar de încălțămintea din plastic sau cauciuc. Doar încălțămintea prevăzută cu o membrană specială, de ex. Waterproof, Gore-Tex, Sympatex, Amphibiox, este protejată împotriva pătrunderii apei. 
Încălțămintea cu talpă din piele este destinată purtării în interior și pentru purtarea în mod curent, aceasta trebuie pingelită. Se recomandă a nu fi purtata pe vreme umedă, pe suprafețe care nu sunt netede (pietriș, nisip, etc.), deoarece aceasta accelerează procesul de uzură a tălpii.

PIELEA NETEDĂ 
Aspect: suprafață structurată, cu pori mici. Curățați impuritățile cu o perie potrivită și cu spumă de curățat. Folosiți apoi crema corespunzătoare nuanței dorite și lustruiți. Puteți, de asemenea, folosi emulsia de lustruit dorită sau un burete. La final, folosiți o soluție de impermeabilizare.

NĂBUC, PIELE ÎNTOARSĂ 
Aspect: piele șlefuită în vârf sau întoarsă. Necesită o îngrijire specială! Folosiți o perie de cauciuc și soluții speciale pentru acest material care hrănesc și împrospătează culoarea. Pot fi colorate sau incolore. Este necesară folosirea unei soluții de impermeabilizare potrivite, care crește rezistența la apă. Impermeabilizarea se face pe articolul deja curățat. Nu folosiți niciodată cremă de pantofi pe aceste materiale!

PIELE LĂCUITĂ
Aspect: suprafață netedă și lucioasă. Îndepărtați impuritățile cu o lavetă netedă și spumă de curățat. Atenție, suprafața pantofilor lăcuiți se deteriorează ușor din cauza factorilor mecanici, chimici, a apei și înghețului.

ALTE TIPURI DE PIELE
Aspect: efecte de culoare și suprafață neuniformă. Nu dați cu cremă și nu lustruiți! Pentru îngrijirea folosiți spray-uri de impermeabilizare incolore și lăsați să se usuce. Majoritatea articolelor din acest tip de piele își schimbă aspectul în timpul folosirii. Straturile își pot pierde sau își pot modifica culoarea. Culoarea devine mai închisă în locurile de formare a pliurilor, iar articolele capătă astfel patină și aspectul „uzat”, caracteristic.

MATERIALE SINTETICE
Aspect: plastic, piele, piele sintetică – aspectul amintește de piele fără a avea și calitățile acesteia. Ștergeți încălțămintea sau marochinăria cu o lavetă umedă și lăsați să se usuce. Acest tip de material lasă piciorul să respire mai puțin (piciorul transpiră mai mult), părțile de plastic ale încălțămintei (talpa și căputa) care sunt vopsite se pot deteriora mai ușor prin lovire. Deteriorarea determină decojirea vopselei lăsând să se vadă culoarea inițială a materialului. Acest tip de încălțăminte/marochinărie este foarte pretențios în ceea ce privește întreținerea.

ALTE MATERIALE SINTETICE ȘI PLASTICE
Aspect: seamănă cu „alte tipuri de piele”, dar capătă un aspect mai pronunțat de-a lungul purtării – vopseaua superioară se întinde în locurile cele mai folosite, se cojește, plesnește și lasă să se vadă culoarea de contrast. Aceste modificări au loc foarte repede, în mod intenționat și realizează un produs cu aspect la modă. Suprafața se murdărește și se deteriorează ușor. 
La încălțămintea cu căptușeală naturală, care nu au fost tratată chimic pentru fixarea pigmentului, există riscul migrării culorii. Se recomandă utilizarea ciorapilor asortați sau de culoare închisă ori în nuanța interiorului (a căptușelii).
Încălțămintea confecționată cu talpa din material de poliuretan are o rezistență în timp de max. 5 ani. După depășirea termenului, talpa se deteriorează, indiferent de modul de utilizare sau de modul de depozitare.

MEMBRANE WATERPROOF, GORE-TEX, SYMPA-TEX, AMPHIBIOX FOLOSITE LA ÎNCĂLȚĂMINTE
Membranele WATERPROOF, GORE-TEX, SYMPA-TEX și AMPHIBIOX sunt materiale multistratificate, moderne, impermeabile. Nu își pierd funcționalitatea dacă nu sunt perforate, zgâriate, rupte, uzate sau deteriorate mecanic. Impermeabilizarea ameliorează calitățile încălțămintei (îi conferă, de exemplu, rezistență mai mare la murdărie), dar nu influențează funcționalitatea membranei impermeabile. Folosiți substanțe special realizate pentru îngrijirea încălțămintei impermeabile. Nu folosiți substanțe grase, pe bază de grăsimi și uleiuri deoarece reduc semnificativ gradul de respirație al întregului pantof.
Articolele marcate doar cu TEX, cu excepția WATERPROOF, GORE-TEX, SYMPA-TEX, AMPHIBIOX prezintă căptușeală rezistentă la apă, dar nu impermeabilă, lasă apa să pătrundă mai greu, însă nu sunt impermeabile.

 

POȘETE, GENȚI, PORTOFELE
La fel ca încălțămintea, poșetele și accesoriile merită să fie îngrijite. Intenția noastră este de a le face să reziste cât mai mult în timp. Dacă este necesar, ștergeți cu un burete și spumă de curățat și folosiți substanțe de impermeabilizare. În niciun caz nu le spălați în mașina de spălat rufe! Nu folosiți înălbitor! Pentru curățare, nu folosiți solvenți organici sau alte substanțe chimice și detergenți care conțin particule abrazive. Petele se îndepărtează folosind soluție contra petelor, special concepută pentru tipul de material. Nu folosiți apă, pentru că fața materialului s-ar putea păta. Marochinăria se usucă natural la temperatura camerei. Marochinăria nu se va depozita lângă sursă de căldură sau în mediu umed și se va feri de acțiunea produselor petroliere și a solvenților organici.
Produsele de marochinărie nu sunt impermeabile.
Nu introduceți în produsele de marochinărie obiecte ascuțite, voluminoase, grele, deoarece acestea pot deteriora produsele de marochinărie. Nu supraîncărcați gențile și poșetele! Bareta se poate deteriora (se poate rupe, se poate destrăma etc.). Depozitați astfel încât să evitați deformarea. Defectele apărute în acest fel nu reprezintă motive de reclamație. Portofelele cu șnur nu sunt potrivite pentru copii, există pericolul de accidentare. 
Folosiți poșetele și gențile doar pentru scopul pentru care au fost realizate. Acestea nu sunt sacoșe de cumpărături și susțin o anumită sarcină (în funcție de tipul de geantă). Nu depășiți această sarcină!

Capacitatea de încărcare este proporțională cu dimensiunile articolului de marochinărie, astfel:
-pentru genți mici, de tipul plicurilor, clutchurilor, borsetelor și poșetelor tip poștaș- se recomandă o sarcină de max. 1 kg, 
-pentru genți medii, rucsaci- se recomandă o sarcină de max. 2 kg.

Poșetele din categoria vintage sau used look (ex. poșetele Indigo- Flavia Passini) prezintă în mod intenționat un aspect uzat, obținut prin prelucrarea pielii în tăbăcării, prin vopsirea prin imersiune sau în procesul de finisare a pielii (zgâriere, dublă nuanță). Acest look nu reprezintă un defect, ci este garanția unicității produsului și a calității acestuia.

 

TEXTILE COLORATE 
Produsele din textile colorate trebuie îngrijite conform simbolurilor afișate de producător. Pentru curățare folosiți doar detergenți delicați, fără clor, pentru materiale colorate. Pentru spălarea manuală folosiți doar detergenți lichizi pentru haine delicate și colorate. Respectați dozajul și temperatura de spălare (recomandăm cel mult 30°C). Spălați hainele pe dos. Nu lăsați niciodată la înmuiat textilele colorate! Când folosiți balsam, nu lăsați la înmuiat, doar clătiți materialele textile. După spălare, centrifugați scurt produsul pentru a evita decolorarea. Dacă produsele intră în contact cu transpirația, clătiți-le în apă curată, călduță. Astfel, protejați culorile de efectele transpirației. Acest proces nu înlocuiește spălarea, dar contribuie la păstrarea culorilor vii mai mult timp.

Încălțămintea textilă de sezon, poșete, genți și portofele din material textil
Înainte de prima utilizare și apoi în funcție de necesități, recomandăm utilizarea unei substanțe de impermeabilizare pentru materiale textile . Aceasta crește rezistența la apă, împrospătează culorile și limitează acumularea murdăriei. Curățați produsele cu o perie de silicon. Nu spălați niciodată în mașina de spălat rufe.
Curățați produsele cu o perie de silicon. Nu spălați niciodată în mașina de spălat rufe.

Produsele cu accesorii delicate (ștrasuri, cristale, pietre, capse și ținte metalice) sunt sensibile la impact și în timp accesoriile se pot detașa sau deteriora.
Deteriorările provocate, de genul zgârieturilor, al petelor sau al rupturilor, ca urmare a exploatării mecanice a produsului și cele care nu au fost aduse la cunoștința vânzătorului în momentul recepționării produsului (la achiziție/ returnare după reparație) nu sunt acoperite de garanție.
Încălțămintea și articolele de marochinărie trebuie ferite de contactul direct cu solvenții organici (benzină, alcool, acetone, etc.). Petele de grăsime sau alte impurități se îndepărtează folosind soluție contra petelor, special concepută pentru tipul de material din care produsul este fabricat. Nu folosiți înălbitor.
Pentru acordarea garanției este necesară respectarea instrucțiunilor de întreținere și folosire prezentate.

Abonare la newsletter

Orice persoana fizica (cu conditia de a avea cel putin 16 ani) si/sau juridica poate opta pentru abonarea la newsletter, ce poate fi transmis prin e-mail si/sau SMS. 

Exista insa si posibilitatea ca societatea noastra sa va transmita oferte personalizate in cazul in care ati efectuat cel putin o data o comanda pe website-ul nostru, fara ca dvs. sa va fi abonat la newsletter sau in cazul in care aveti un cont creat in website-ul nostru (existand o relatie contractuala de utilizare a website-ului), avand la baza interesul nostru legitim in scopuri de marketing si publicitate (art. 6 (1) f din GDPR).

Dezabonarea la newsletter

Cumparatorul se poate dezabona de la primirea newsletter-ului cand nu mai doreste prelucrarea datelor cu caracter personal:

- prin linkul de “Dezabonare” in cadrul oricarui newsletter primit prin e-mail sau SMS;

- prin trimiterea unei solicitari la adresa [email protected] / [email protected] prin care solicita in mod expres dezabonarea de la oricare din cele doua canale de comunicare – e-mail sau SMS;

- prin exercitarea optiunii de retragere a consimtamantului dvs. in scopul primirii newsletter-ului prin email sau SMS prin completarea Formularului Exercitare Drepturi cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prevazute la art.12-22 din GDPR disponibil pe website si transmiterea acestuia la adresa [email protected]

Fidelizare

Membrii website-ului au optiunea de a se inscrie in programul de fidelitate si vor putea primi discount-uri conform Regulamentului programului de fidelitate OTTER-DISTRIBUTION afisat pe website, in vigoare la data fiecarei comenzi. Consulta regulamentul complet al programului de fidelitate OTTER-DISTRIBUTION aici.

Drepturi de autor

Dreptul de autor asupra continutului site-ului apartine vanzatorului si/sau colaboratorilor acestuia. Incalcarea drepturilor recunoscute si protejate prin Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe atrage raspunderea civila, contraventionala sau penala, dupa caz, potrivit legii. Sunt interzise, fara a se limita la: accesarea site-ului de catre dispozitive sau programe automate; copierea manuala a continutului; publicarea continutului de catre alte companii sau site-uri, pentru a face comparatie sau analiza in vreun fel. Oricine poate raporta o eventuala incalcare a dreptului de autor sesizata pe site, la adresa de e-mail: [email protected] 

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Pentru informatii privind prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, va rugam sa consultati Politica de confidentialitate.

Click aici pentru a accesa Politica de confidentialitate.

Folosirea cookie-urilor

Pentru informatii privind folosirea cookie-urilor, va rugam sa consultati politica de cookies.

Click aici pentru a accesa politica de cookies.

Autofill

 

In cazul in cumparatorul plaseaza o comanda online, fara a utiliza un cont de utilizator si introduce un numar de telefon, necesar plasarii comenzii si livrarii produselor si efectueaza o auto-salvare a numarului de telefon in brower-ul de internet pe care il utilizeaza, utilizarea acestei optiuni de auto-salvare va pre-

completa numarul de telefon al cumparatorului ori de cate ori va intra pe website-ul nostru si va dori sa plaseze o comanda.

Mentionam ca utilizarea optiunii de auto-salvare in browserul de internet al cumparatorului pentru computerul sau dispozitivul cumparatorului utilizat in vederea plasarii unei comenzi, nu inregistreaza in niciun mod datele personale ale Cumparatorului in bazele de date ale Vanzatorului si nu poate raspunde niciunei solicitari de exercitare a dreptului de stergere date personale.

Cumparatorul poate sa isi dezactiveze optiunea de auto-completare date personale pentru browser-ul de internet utilizat. Daca se utilizeaza browser-ul de internet Chrome Google, puteti accesa urmatorul link: https://support.google.com/chrome/answer/142893?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=en 

Frauda

 

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul website-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza website-ul va fi considerata o tentativa de fraudare si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au incercat acest fapt.

Litigii

 

Orice litigiu aparut intre cumparator si vanzator va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane de la sediul Vanzatorului. 

Dispozitii finale

 

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra website-ului, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta website-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori, clienti sau cumparatori in acest sens. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Rezolvarea reclamatiilor

 

Daca aveti probleme legate de o comanda, puteti lua legatura cu noi la adresa de e-mail [email protected] (timp de raspuns 10 zile lucratoare) sau la datele de contact (click aici pentru a merge la pagina de contact)