Termeni si conditii
Termeni si conditii
www.tezyo.ro este site-ul oficial al OTTER-DISTRIBUTION S.R.L. cu sediul social in Str. Industriilor, nr. 10, com. Chiajna, jud. Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J23/472/2006, CIF: RO 9755224, tel: 021/316.00.59; fax: 021/316.36.00;
|
Folosirea, incluzand vizitarea website-ului www.otter.ro, inregistrarea unui(unor) cont(uri) de utilizator si cumpararea produselor de pe www.tezyo.ro, implica acceptarea termenilor si conditiilor, astfel cum sunt detaliate in paragrafele urmatoare. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a website-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor. |
Preambul.Relatii contractuale. |
|
Definitii |
|
Persoane care pot contracta |
Pot cumpara toti cei carora nu le este interzis prin lege. Totodata, avand in vedere prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date, vor putea comanda/contracta in prezentul site numai persoane care au varsta de cel putin 16 ani. Pentru mai multe informatii, va rugam consultati Politica de confidentialitate. Click aici pentru a accesa Politica de confidentialitate. |
Informatii prezentate in site |
Vanzatorul face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din site-ul www.tezyo.ro, insa acestea pot contine inadvertente privind unele specificatii, descrieri, preturi etc. ale produselor, ce pot fi datorate unor erori de operare, tehnice, umane etc. Culorile, textura materialului, forma produselor pot fi diferite in functie de ecranul folosit, navigatorul de internet (web browser), sistemul de operare sau dispozitivul de pe care se acceseaza site-ul www.tezyo.ro. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a face modificari/corectii ale inadvertentelor si erorilor de operare, fara preaviz si fara notificare prealabila a cumparatorilor. In cazul in care Vanzatorul descopera sau i se aduce la cunostinta o eroare legata de descrierea unui/unor produse, pretul sau orice alta informatie referitoare la acestea, va remedia in cel mai scurt timp informatiile eronate si va informa cumparatorul cat mai repede in cazul in care pentru produsele respective exista plasate comenzi. In aceasta situatie, cumparatorul are optiunea de a confirma comanda avand in vedere informatiile corectate, totodata Vanzatorul rezervăndu-si dreptul de a anula comenzile ce contin produse cu informatii eronate. In cazul in care cumparatorul nu poate fi contactat, folosind datele de contact mentionate in comanda, Vanzatorul va anula comanda si Cumparatorul va fi notificat prin email de anularea acesteia. |
Plasarea unei comenzi online (de cumparare sau de rezervare) |
Plasarea unei comenzi online (de cumparare sau de rezervare) de catre clientii care au un cont creat in site se face urmand pasii de mai jos: pasul 1: autentificarea in cont; pasul 2: selectarea produsului, adaugare in cos si navigare in site spre pagina de finalizare comanda, cu exceptia cazului in care clientul doreste adaugarea in cos si a altor produse, situatie in care se revine la pagina cu produse, iar la finalul cumparaturilor se va naviga spre pagina de finalizare comanda; pasul 3: trimiterea comenzii prin apasarea butonului “FINALIZARE COMANDA” pasul 4: selectarea modalitatii de livrare: (1) Comanda online cu livrare prin curier la o adresa de livrare si in acest caz se solicita: - introducerea adresei de facturare/livrare, in cazul in care adresa dorita nu a fost introdusa deja in cont si/sau verificarea de catre client a datelor de livrare/facturare deja inregistrate in cont, confirmarea sau modificarea acestora; - alegerea metodei de plata; clientul poate opta pentru plata produselor cu numerar achitat curierului (plata la livrare) sau online (plata prin card) folosind serviciile procesatorilor de plati cu care Vanzatorul colaboreaza; - introducerea numarului cardului de fidelitate (necesara numai la prima comanda pentru activarea acestuia pentru achizitiile online) - sau (2) Comanda online cu ridicare personala din Easybox Sameday si in acest caz se solicita: - alegerea lockerului dorit din lista prezenta, unde se va face livrarea produselor comandate online; - introducerea adresei de facturare, in cazul in care adresa dorita nu a fost introdusa deja in cont si/sau verificarea de catre client a datelor de facturare deja inregistrate in cont, confirmarea sau modificarea acestora; - alegerea metodei de plata; in cazul in care clientul alege ca metoda de livrare - "Comanda cu ridicare personala in Easybox Sameday" plata produselor se poate face doar online (plata prin card) folosind serviciile procesatorilor de plati cu care Vanzatorul colaboreaza; Plata la livrare este o modalitate de plata indisponibila pentru livrare in Easybox. - sau (2) Rezervare in magazin – Click and Collect si in acest caz se solicita selectarea orasului si a magazinului unde se doreste rezervarea produselor, precum si detaliile de contact [nume, prenume, adresa de email si telefon] pasul 5: acceptarea de catre Client a Termenilor si conditiilor din site prin bifarea casutei de confirmare a acestora; in lipsa acceptarii de catre client a Termenilor si conditiilor din site se considera ca acesta refuza conditiile Vanzatorului privind incheierea contractului de vanzare-cumparare, comanda neputand fi finalizata; pasul 6: finalizarea comenzii prin apasarea butonului “PLASEAZA COMANDA”.
Plasarea unei comenzi de catre clientii care nu au cont creat se face prin finalizarea unei comenzi urmand pasii de mai jos: pasul 1: selectarea produsului, adaugarea in cos si navigarea in site spre pagina de finalizare comanda, cu exceptia cazului in care clientul doreste adaugarea in cos si a altor produse, situatie in care se revine la pagina cu produse, iar la finalul cumparaturilor se va naviga spre pagina de finalizare comanda pasul 2: trimiterea comenzii prin apasarea butonului “FINALIZARE COMANDA” pasul 3: selectarea modalitatii de livrare: (1) Comanda online cu livrare prin curier la o adresa si in acest caz se solicita: - introducerea adresei de facturare/livrare - optarea pentru emiterea facturii pe persoana fizica sau juridica - optarea pentru crearea unui cont - clientul se poate inregistra ca membru al site-lui si isi poate crea un cont utilizator, in cazul in care nu are un cont deja creat sau continua spre finalizarea comenzii fara a opta pentru crearea unui cont - alegerea metodei de plata; clientul poate opta pentru plata produselor cu numerar achitat curierului (plata la livrare) sau online (plata prin card) folosind serviciile procesatorilor de plati cu care Vanzatorul colaboreaza, - introducerea numarului cardului de fidelitate nu este posibila: *Cardul de fidelitate poate fi folosit doar daca comanda este plasata din contul de client (2) Comanda online cu ridicare personala din Easybox Sameday si in acest caz se solicita: - alegerea lockerului dorit din lista prezenta, unde se va face livrarea produselor comandate online - optarea pentru emiterea facturii pe persoana fizica sau juridica - optarea pentru crearea unui cont - clientul se poate inregistra ca membru al site-lui si isi poate crea un cont utilizator, in cazul in care nu are un cont deja creat sau continua spre finalizarea comenzii fara a opta pentru crearea unui cont - alegerea metodei de plata; in cazul in care clientul alege ca metoda de livrare - "Comanda cu ridicare personala in Easybox Sameday" plata produselor se poate face doar online (plata prin card) folosind serviciile procesatorilor de plati cu care Vanzatorul colaboreaza; Plata la livrare este o modalitate de plata indisponibila pentru livrare in Easybox. - introducerea numarului cardului de fidelitate nu este posibila: *Cardul de fidelitate poate fi folosit doar daca comanda este plasata din contul de client (3)Rezervare in magazin – Click and Collect si in acest caz se solicita selectarea orasului si a magazinului unde se doreste rezervarea produselor, precum si detaliile de contact [nume, prenume, adresa de email si telefon] pasul 4: acceptarea de catre Client a termenilor si conditiilor din site prin bifarea casutei de confirmare a acestora; in lipsa acceptarii de catre client a termenilor si conditiilor din site se considera ca acesta refuza conditiile Vanzatorului privind incheierea contractului de vanzare-cumparare, comanda neputand fi finalizata. pasul 5: finalizarea comenzii prin apasarea butonului “PLASEAZA COMANDA”.
Pana la finalizarea comenzii (de cumparare sau de rezervare), clientii pot corecta erorile survenite cu ocazia introducerii datelor, prin navigarea pe site catre acea pagina care contine datele eronate. Dupa finalizarea comenzii, pana la confirmarea acesteia de catre Vanzator, erorile pot fi corectate numai de catre personalul Vanzatorului prin transmiterea unui solicitari de catre Cumparator la adresa de e-mail: [email protected] sau telefonic la numerele de telefon afisate pe site.
Pentru a oferi accesul la o piata corecta si specifica comertului cu amanuntul, Vanzatorul poate restrictiona numarul de produse comandate/cumparate de un singur client/cumparator (atat in cazul comenzilor online cat si a rezervarilor online Click&Collect). Astfel de limitari pot aparea atunci cand:
|
Oferte si reduceri de pret |
Ofertele si reducerile de pret pe www.tezyo.ro sunt limitate in timp si cantitate. Durata acestora este valabila numai in perioada anuntata si/sau in limita stocului disponibil. Organizatorul campaniei promotionale nu este responsabil pentru situatiile in care un participant nu poate accesa campania din motive tehnice sau care tin de functionalitatea website-ului, precum: conexiune internet, programe instalate, probleme cu reteaua electrica, erori cauzate de intreruperea neasteptata a servicului de hosting, erori tehnice sau alte probleme intalnite pe website cauzate de volumul foarte mare de utilizatori, respectiv cresterea brusca a volumului de comenzi plasate intr-un timp scurt, sau alte motive independente de Organizator. |
Rezervare in magazin Click & Collect |
Rezervarea Click & Collect este valabila pentru comenzile de rezervare plasate in site-ul www.tezyo.ro cu valoare minima de 100 lei. Nu pot fi rezervate mai mult de 3 (trei) produse intr-o comanda de rezervare plasata in site-ul www.tezyo.ro. Intre comenzile de rezervare Click&Collect, este necesar sa treaca un termen de minim 3 zile calendaristice. Pentru claritate, dupa efectuarea unei comenzi Click&Collect, urmatoarea comanda de rezervare Click&Collect poate fi efectuata dupa minim 3 zile de la data precedentei comenzi. Dupa plasarea de catre Client a comenzii, Vanzatorul, in functie de stocul disponibil, va confirma rezervarea produsul/produsele in magazinul indicat de Client, in termen de minim 1 zi lucratoare - maxim 10 zile lucratoare. In situatia in care produsul/produsele devin indisponibile, Vanzatorul il instiinteaza telefonic/SMS pe Client in acest sens. Clientul este anuntat telefonic sau prin SMS ca produsele rezervate sunt disponibile in magazinul selectat si sunt rezervate pentru o perioada de 72 de ore de la momentul transmiterii instiintarii de catre Vanzator. Dupa vizualizarea/probarea produselor Clientul isi poate exprima (1) dorinta de a achizitiona produsele dorite, prin finalizarea platii direct in magazin, sau (2) refuzul privind cumpararea acestora. Neprezentarea Clientului in magazine in termen de 72 de ore de la primirea instiintarii telefonice sau prin SMS duce la anularea automata a rezervarii produselor. |
Confirmare primire comanda |
Dupa plasarea unei comenzi, vanzatorul va transmite, la adresa de e-mail indicata in comanda, un e-mail de confirmare a receptionarii comenzii cu detaliile acesteia si nu confirmarea comenzii conform paragrafului de mai jos intitulat „Confirmare comanda” |
Confirmare comanda |
Dupa confirmarea primirii comenzii, Vanzatorul va verifica starea materiala a produselor comandate (ex: nu prezinta defecte, deteriorari etc.) si in urma acestei verificari, numai produsele care corespund din punct de vedere calitativ vor fi pregatite pentru livrare. Daca in urma verificarii, produsele nu corespund din punct de vedere calitativ, Vanzatorul va instiinta clientul despre acest aspect si va anula comanda partial/total, dupa caz, conform paragrafului de mai jos intitulat „Anulare comanda”. Comanda se considera confirmata (total/partial) de Vanzator la momentul facturarii produselor. Totodata, inainte de confirmarea comenzii, Vanzatorul poate contacta Clientul telefonic si/sau prin e-mail in vederea verificarii corectitudinii comenzii plasate si/sau oricaror date furnizate de Client (inclusiv date cu caracter personal). In cazul in care sunt necesare modificari privind orice informatie cuprinsa in comanda, aceste modificari pot fi efectuate de catre Client sau de catre Vanzator, in baza consimtamantului explicit verbal acordat de Client in cadrul convorbirii telefonice, in acest scop. |
Anulare comanda
|
Clientul poate oricand anula comanda in perioada cuprinsa intre data plasarii comenzii si data confirmarii acesteia de catre Vanzator, prin transmiterea de catre Client a unei solicitari scrise la adresa de e-mail: [email protected]. Solicitarea trebuie sa contina numarul comenzii pentru care se solicita anularea totala sau partiala. In caz de anulare partiala se vor indica produsele si cantitatile anulate. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda in urmatoarele conditii:
Orice astfel de anulare a comenzii de catre Vanzator nu angajeaza in niciun mod raspunderea Vanzatorului pentru prejudiciile cauzate clientului, cu exceptia rambursarii contravalorii produselor anulate, in cazul in care acestea au fost deja achitate. In cazul in care comanda a fost achitata in avans si ulterior anulata, Vanzatorul va rambursai Cumparatorului contravaloarea produsului(lor) nelivrat(e), in termen de cel mult 7 zile calendaristice, de la data la care Cumparatorul a comunicat Vanzatorului sau Vanzatorul a comunicat Cumparatorului, decizia de terminare a contractului de vanzare-cumparare a produsului/produselor. Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare. Pentru o mai clara intelegere, spre exemplu, in cazul efectuarii platii cu card, plata rambursului se va efectua tot in contul aferent cardului prin intermediul caruia s-a efectuat plata. |
Declinarea responsabilitatii |
In cazul in care unele caracteristici ale produsului(lor) (descriere, pret etc.) au fost gresit afisate si livrarea nu s-a efectuat inca, Vanzatorul va anunta Cumparatorul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta si va solicita clientului sa confirme comanda in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data la care a fost informat asupra erorii. Comanda se va anula in cazul in care nu este confirmata de catre client conform noilor caracteristici sau daca acesta refuza sa cumpere produsul conform noilor caracteristici. |
Limitarea raspunderii |
Valoarea maxima a raspunderii Vanzatorului fata de Client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a unui produs/unor produse, este egala cu valoarea produsului(lor) , daca plata s-a efectuat deja de catre Client. In cazul in care Clientul a suportat costurile de transport, Vanzatorul va restitui aceste costuri. |
Plata produselor |
Plata produselor se poate face prin plata ramburs (plata in numerar achitat curierului) la livrare sau online (plata cu cardul) la momentul plasarii comenzii, prin intermediul serviciilor procesatorilor de plati. Datele cardului bancar nu se retin de Vanzator : Datele cardului de plata ale Clientului nu sunt accesibile si nici stocate de catre Vanzator , ci numai de catre procesatorul de plati a tranzactiei. Platile online cu card sunt securizate prin serviciul 3D Secure: acest serviciu poate fi activat de client la banca emitenta a cardului si reprezinta un protocol de securitate menit sa previna frauda in tranzactiile online cu carduri de credit sau debit, prin sistemele numite generic „Verified by VISA” şi „MasterCard SecureCode”.Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea clientului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata pusa la dispozitie de procesatorul de plati, unde, pentru autorizarea finala a fiecarei tranzactii online, clientul va introduce parola 3D Secure primita prin SMSde la banca emitenta a cardului. |
Livrare |
Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de cumparator in comanda. Produsele sunt livrate, exclusiv pe teritoriul Romaniei, prin firmele de curierat rapid contractate de Vanzator, intr-un termen de 2 - 5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii de catre Vanzator. Pe perioada campaniilor si/sau reducerilor, termenul de 2 - 5 zile lucratoare poate fi extins pana la maxim 30 de zile in situatii exceptionale. |
Costurile livrarii |
Expedierea comenzii se face pe cheltuiala cumparatorului la un tarif de 11,99 lei pentru fiecare comanda. Vanzatorul poate oferi transportul gratuit al comenzii, peste o anumita valoare a acesteia, astfel cum aceste informatii sunt afisate pe website-ul Vanzatorului. In cazul in care onorarea unei comenzii se face prin mai multe livrari, clientul va suporta costul unei singure livrari. |
Dreptul de retragere din contract
|
Potrivit OUG nr. 34/2014, Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contract, fara a preciza motivele, in decurs de maximum 14 zile calendaristice, calculate astfel: - de la ziua in care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata deCumparator, a intrat in posesia fizica a produsului(elor); sau - de la data în care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intră în posesia fizică a ultimului produs, în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat. Cererea de retragere va produce efecte doar daca produsele vor fi returnate Vanzatorului inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice de la primirea produselor de catre Cumparator, in aceeasi starea in care au fost livrate, fara a prezenta urme de folosire si fara a fi deteriorate din culpa Cumparatorului. In vederea exercitarii dreptului de retragere Cumparatorul trebuie sa completeze unul dintre documentele de retur de mai jos, sa il introduca impreuna cu produsul(le) si factura de achizitie, in ambalajul (ex. cutie de carton) utilizat pentru returnarea produsului(lor): I. Formularul de Retragere, ce poate fi gasit aici; II. Formularul de Retragere electronic in sectiunea Retururile Mele, daca Cumparatorul detine un cont de utilizator si o comanda eligibila pentru retur (nu au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la data la care cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de acesta, a intrat in posesia fizica a produselor); III. O declaratie neechivoca in care Cumparatorul trebuie sa mentioneze urmatoarele informatii minim necesare pentru identificare: numarul comenzii sau numarul facturii de achizitie. Daca cererea de retragere se efectueaza online pe website-ul Vanzatorului, in sectiunea Retururile Mele, din contul de utilizator, Vanzatorul va transmite fara intarziere prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere si indicatii cu privire la pasii de urmat pentru returnarea produsului(lor). De asemenea, pentru produsele achizionate online, Vanzatorul accepta returnarea acelorasi produse intr-unul din magazinele Tezyo by Otter Distribution, in acelasi termen de 14 zile calendaristice, cu respectarea acelorasi conditii de mai sus privind perioada de returnare si starea produsului, impreuna cu factura de achizitie. O declaratie neechivoca in care Cumparatorul trebuie sa mentioneze urmatoarele informatii minim necesare pentru identificare: numarul comenzii sau numarul facturii de achizitie. |
Consecintele retragerii din contract
|
In cazul retragerii din contract, Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului(lor), inclusiv costurile livrarii daca acestea au fost platite de Client, pentru care Cumparatorul si-a exercitat dreptul de retragere din contract, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care produsul(ele) pentru care s-a retras din prezentul contract intra in posesia Vanzatorului sau de la data primirii dovezii din partea Cumparatorului conform careia acesta a trimis produsul(le) catre Vanzator, luandu-se in considerare data cea mai apropiata. Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de plata, fara a cadea in sarcina Cumparatorului plata de comisioane in urma rambursarii. Valoarea va fi rambursata in functie de modalitatea de plata, astfel: - pentru Comenzile achitate cu card bancar in website, rambursarea se va efectua prin intermediul aceluiasi canal de plata si in contul bancar din care a fost receptionata plata sau in numerar prin prezentarea Cumparatorului in magazinele fizice ale Vanzatorului; -pentru Comenzile achitate cu ramburs, rambursarea se va efectua, prin virament bancar in contul bancar indicat de Cumparatorintr-unul dintre documentele de retur alese sau in numerar prin prezentarea Cumparatorului in magazinele fizice ale Vanzatorului; Costul direct al returnarii produselor revine Cumparatorului. |
Garantia produselor si instruciuni de intretinere si folosire |
GARANTIA PRODUSELOR Pentru deficienţe/neconformități, care nu sunt imputabile clientului, și în condițiile respectării instrucțiunilor de întreținere și utilizare prezentate pe site și acceptate la momentul efectuării comenzii, beneficiați de garanția legală de conformitate a produsului comercializat de noi, conferită în conformitate cu prevederile OUG 140/2021 și OG 21/1992. În cazul în care constatați neconformități ale produsului achiziționat, care se dovedesc a fi neimputabile dumneavoastră, aveți dreptul de a vă adresa vânzătorului, trimitand un mail la adresa [email protected], pentru constatarea și soluționarea acestora. În acest sens, produsul va fi predat fără urme de murdărie, însoțit de factura fiscală de achiziție, prin curier, conform instructiunilor primite prin email. In cazul in care se constata ca produsul prezinta neconformitati, in maxim 15 zile calendaristice de la data înregistrării reclamației/predarii produsului, se va aplica una dintre masurile corective prevazute de legislatia in vigoare (produsul va fi adus la conformitate prin reparare, inlocuirea acestuia, reducere proportionala a pretului sau restituirea contravalorii achitate in momentul achizitiei, în funcție de gravitatea neconformității). În cazul aducerii la conformitate prin reparare, garanția este prelungită cu durata termenului până la care produsul este pus la dispoziția dumneavoastră. În cazul inlocuirii, termenul de garanție începe să curgă de la momentul intrarii in posesie al noului produs. IMPORTANT Vă rugăm să citiți și să respectați întocmai INSTRUCȚIUNILE DE ÎNTREȚINERE ȘI UTILIZARE specifice caracteristicilor produsului, de care ați luat la cunoștință, pe care le-ați acceptat la momentul efectuării comenzii si care sunt expuse pe larg in paragrafele de mai jos. Intervențiile clientului asupra produsului, utilizarea necorespunzătoare a acestuia și/sau în alte condiții decât cele pentru care a fost conceput și recomandat a fi utilizat, nerespectarea instrucțiunilor de întreținere și utilizare conduc la anularea garanției. Deteriorările fizice, mecanice și/sau chimice (ex: zgârieturi, spălări/curățări necorespunzătoare, rupturi, tăieturi, loviri, forțări ale materialelor și/sau accesoriilor, pete, utilizare de produse de întreținere neadecvate etc) nu pot fi reținute ca aspecte ce fac obiectul garanției. De asemenea, comerciantul nu poate fi raspunzator pentru disconfortul provenit din purtarea incaltamintei de marime sau model/calapod nepotrivite
INSTRUCTIUNI PENTRU UTILIZAREA ȘI ÎNGRIJIREA CORECTĂ A ÎNCĂLȚĂMINTEI ȘI A MAROCHINĂRIEI: • Tipul de încălțăminte, măsura și forma trebuie să corespundă nevoilor și scopurilor în care va fi folosită. Alegerea încălțămintei SCOPUL FOLOSIRII ÎNCĂLȚĂMINTEI ÎNCĂLȚĂMINTE OUTDOOR Design: Se remarcă prin construcția clasică, fără elemente distincte, la modă. De regulă, este mai important ca această încălțăminte să fie confortabilă și rezistentă în timp, decât să fie la modă. ÎNCĂLȚĂMINTE PENTRU IARNĂ Design: Se remarcă prin nivelul ridicat de izolare termică, deseori prezintă o căptușeală îmblănită.
ÎNCĂLȚĂMINTE DE SOCIETATE Design: Încălțămintea are un design clasic (cu talpă joasă sau cu toc), cu talpă din piele.
ÎNCĂLȚĂMINTE LA MODĂ Design: De regulă se remarcă prin elemente la modă care determină totodată durata aproximativă de rezistență în timp. Utilizarea materialelor inedite și construcția determină uzarea rapidă a încălțămintei. Rezistența în timp a acestui tip de încălțăminte este limitată, poate fi mai scurtă decât perioada specificată în garanție.
ÎNCĂLȚĂMINTE PENTRU TIMPUL LIBER Design:Construcția este adaptată utilizării în exterior, chiar și pentru terenul mai dificil din natură.
MOD DE PRODUCȚIE
ÎNCĂLȚĂMINTE LIPITĂ ÎNCĂLȚĂMINTE FLEXIBILĂ
ÎNCĂLȚĂMINTE CU TALPĂ ÎNCORPORATĂ
CUM SE ÎNGRIJEȘTE ÎNCĂLȚĂMINTEA/ MAROCHINĂRIA MATERIALE: PIELEA NATURALA PIELEA NETEDĂ NĂBUC, PIELE ÎNTOARSĂ PIELE LĂCUITĂ ALTE TIPURI DE PIELE MATERIALE SINTETICE ALTE MATERIALE SINTETICE ȘI PLASTICE MEMBRANE WATERPROOF, GORE-TEX, SYMPA-TEX, AMPHIBIOX FOLOSITE LA ÎNCĂLȚĂMINTE
POȘETE, GENȚI, PORTOFELE
TEXTILE COLORATE Încălțămintea textilă de sezon, poșete, genți și portofele din material textil Produsele cu accesorii delicate (ștrasuri, cristale, pietre, capse și ținte metalice) sunt sensibile la impact și în timp accesoriile se pot detașa sau deteriora. |
Abonare la newsletter |
Orice persoana fizica (cu conditia de a avea cel putin 16 ani) si/sau juridica poate opta pentru abonarea la newsletter, ce poate fi transmis prin e-mail si/sau SMS. Exista insa si posibilitatea ca societatea noastra sa va transmita oferte personalizate in cazul in care ati efectuat cel putin o data o comanda pe website-ul nostru, fara ca dvs. sa va fi abonat la newsletter sau in cazul in care aveti un cont creat in website-ul nostru (existand o relatie contractuala de utilizare a website-ului), avand la baza interesul nostru legitim in scopuri de marketing si publicitate (art. 6 (1) f din GDPR). |
Dezabonarea la newsletter |
Cumparatorul se poate dezabona de la primirea newsletter-ului cand nu mai doreste prelucrarea datelor cu caracter personal: - prin linkul de “Dezabonare” in cadrul oricarui newsletter primit prin e-mail sau SMS; - prin trimiterea unei solicitari la adresa [email protected] / [email protected] prin care solicita in mod expres dezabonarea de la oricare din cele doua canale de comunicare – e-mail sau SMS; - prin exercitarea optiunii de retragere a consimtamantului dvs. in scopul primirii newsletter-ului prin email sau SMS prin completarea Formularului Exercitare Drepturi cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prevazute la art.12-22 din GDPR disponibil pe website si transmiterea acestuia la adresa [email protected]. |
Fidelizare |
Membrii website-ului au optiunea de a se inscrie in programul de fidelitate si vor putea primi discount-uri conform Regulamentului programului de fidelitate OTTER-DISTRIBUTION afisat pe website, in vigoare la data fiecarei comenzi. Consulta regulamentul complet al programului de fidelitate OTTER-DISTRIBUTION aici. |
Drepturi de autor |
Dreptul de autor asupra continutului site-ului apartine vanzatorului si/sau colaboratorilor acestuia. Incalcarea drepturilor recunoscute si protejate prin Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe atrage raspunderea civila, contraventionala sau penala, dupa caz, potrivit legii. Sunt interzise, fara a se limita la: accesarea site-ului de catre dispozitive sau programe automate; copierea manuala a continutului; publicarea continutului de catre alte companii sau site-uri, pentru a face comparatie sau analiza in vreun fel. Oricine poate raporta o eventuala incalcare a dreptului de autor sesizata pe site, la adresa de e-mail: [email protected] |
Prelucrarea datelor cu caracter personal |
Pentru informatii privind prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, va rugam sa consultati Politica de confidentialitate. |
Folosirea cookie-urilor |
Pentru informatii privind folosirea cookie-urilor, va rugam sa consultati politica de cookies. |
Autofill
|
In cazul in cumparatorul plaseaza o comanda online, fara a utiliza un cont de utilizator si introduce un numar de telefon, necesar plasarii comenzii si livrarii produselor si efectueaza o auto-salvare a numarului de telefon in brower-ul de internet pe care il utilizeaza, utilizarea acestei optiuni de auto-salvare va pre- completa numarul de telefon al cumparatorului ori de cate ori va intra pe website-ul nostru si va dori sa plaseze o comanda. Mentionam ca utilizarea optiunii de auto-salvare in browserul de internet al cumparatorului pentru computerul sau dispozitivul cumparatorului utilizat in vederea plasarii unei comenzi, nu inregistreaza in niciun mod datele personale ale Cumparatorului in bazele de date ale Vanzatorului si nu poate raspunde niciunei solicitari de exercitare a dreptului de stergere date personale. Cumparatorul poate sa isi dezactiveze optiunea de auto-completare date personale pentru browser-ul de internet utilizat. Daca se utilizeaza browser-ul de internet Chrome Google, puteti accesa urmatorul link: https://support.google.com/chrome/answer/142893?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=en |
Frauda
|
Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul website-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza website-ul va fi considerata o tentativa de fraudare si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au incercat acest fapt. |
Litigii
|
Orice litigiu aparut intre cumparator si vanzator va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane de la sediul Vanzatorului. |
Dispozitii finale
|
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra website-ului, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta website-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori, clienti sau cumparatori in acest sens. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. |
Rezolvarea reclamatiilor
|
Daca aveti probleme legate de o comanda, puteti lua legatura cu noi la adresa de e-mail [email protected] , (timp de raspuns 10 zile lucratoare) sau la datele de contact (click aici pentru a merge la pagina de contact) |